Leyla ile Dünyadayız (Phuket)

…..

Herşeye rağmen (kısa ve sıcak bir tatile rağmen yani:) ) Leyla ile böyle bir deneyim yaşadığım için inanılmaz ötesi mutlu ve şanslıyım. Evet çekime gittik. Ama Leyla ile dünyanın bir ucuna tatile gitmek müthişti. Geceleri barla sokağında gezdik. Zaten bütün sokaklar barla sokağı. Deli eğlence mekanları. Müzikler bangır bangır. Biz kucağımızda bebek sanki huzurla sahilde yürüyoruz:) Dibine vurduk.

Oh Leyla keyifli. O kucaktan o kucağa. Herkes bayılıp sevmek istiyor. Biz onların bebeklere onlar bizim bebeklere hayran. Otelde çalışan bir Hintli Laylaa Laylaa my friend diye peşimizden ayrılmadı 3 gün. Sayesinde rahat kahvaltı yaptık:)

Leyla günde 4 kez duşa girdi. Genelde otel odasında altını bağlamadık. Rahat etsin diye. Şükür sinek böcek mevzuları yaşamadık. Hastalık sıkıntıda yaşamadık. Misler gibi gittik geldik. Leyla denize sadece Phi Phi adası’nda biz çekim yaparken girdi. Kısa bir süre. Mustela’nın güneş kremini almıştık. Hiç yanmadı. Paketin içerisinde mustela losyon ve şampuan da vardı. Seyahat için süper paket.

Yanımıza bebek arabası vs almadık. Zamanımız zaten kısaydı. Öyle yürüyüş durumlarımız yok diye. Kanguru da o memlekette kullanılacak en son şey. Taşıyanda bebekte karşılıklı göbekler alev alıyor terler akıyor aşağı doğru:)) Denedik olmadı. Kucaktan kucağa yürüdük gezdik. Bir osman bir ben.

Osman’cım babalığını tatilde kanıtladı. Herşeyi ile müthüş ilgi. Keşke evde de böyle olsa:))

Aklıma gelmiyor başka ne yazmalıyım.

Bu tatil bizim için kısacık ama kocaman bir deneyim oldu. İnanılmaz mutlu unutulmaz anlar yaşadık 3 günde. Feci cesaretlendik. Bana ‘bebeğimle uçakla İzmir’e gidicem korkuyorum’ diye mesajlar geliyor. Ne desem bilemiyorum. Ne olabilir en fazla diyorum. Sakin olmak, amaan olsun demek en güzeli. Osman’da bende rahatız. Ben azcık panikler gibi olursam, Osman hemen durduruyor sakinleştiriyor. Herşey yoluna giriyor. Yemek konusu ilk gün götürdüğüm sebze püresi. Sonra sadece anne sütü kolayına kaçtık. Doktorumuz ‘birşey olmaz. Sen yanındaysan aç kalmaz’ dedi.

Yani evet bir çok şey kısıtlanıyor tatilde ama. Ben öyle ciddi eksiklik çekmedim bebeğim var diye. Evet zor uyudu otelde fenalık geldi falan ama. Ne bileyim. Öyle ayy şunu yapamadık demedik. Yani belki yapılırdı birşeyler ama aklıma bile gelmiyor. Hiç kurmadık bu güne kadar Leyla olmasaydı şöyle yapardıklı cümleler. Herşey Leyla ile güzel. Biz üçümüz daha keyifliyiz. Bırakmak aklımızdan dahi geçmiyor şimdilik. Yine büyük konuşmuyorum şimdilik:)

Sadece sürat teknesindeki o korku felaketti. Neden Leyla ile buraya geldim dedim. Ama oda aşırı korkudan. Onuda yaptıysak bebek bizim için asla engel değil. Leyla’mız bize çok iyi uyum sağladı. Bizimle keyifle tatil yaptı. Denize rahat rahat giremedik. Onuda telafi edeceğiz.:))

Yine dünyanın bir ucu tatili bizi bekliyor. Bu kez gerçekten tatil denizli dinlenmeli yatmalı tatil. Deniz okyanus mevzuları bitsin:) Kültür seyahatleri bizi bekler sonrasında. O zaman puset şart. Yürümek bol olacak muhtemelen.

Ve kızımla baş başa uzzun bir plan daha var. Bebekle seyahat yazılarında hep babada var.  Mevzu bence anne ve bebek baş başa seyahat. Onuda bir yaşayım. Asıl o zaman göreceğiz anyayı konyayı.

Ben gerçekten uzattım da uzattım. Sonuna kadar okuyanları tebrik ediyorum. Ben okurmuydum bilmem.:))) En iyisi ikiye bölmek bu yazıyı.

Aklıma gelmiyor daha ne yazmalıyım. Lütfen bu yazının altına sorularınızı yazın. Söz tek tek yanıtlayacağım. Ben öneri yazısı yazamıyorum onu anladım. Ben baya hikaye anlatıcısıyım. Ama siz sorun söylerim 🙂

Cidden yordu beni bu yazı. Okuduysanız çok teşekkür ederim. Faydam olursa çok mutlu olacağım.

İstanbul’da toplu taşıma mevzusunu anlatmadım farkındayım. Onu başka sefere anlatacağım. En zoru o şimdiden söyleyim:))

Phuket’i bebekten ayrı kısa bir anlatmak istiyorum daha sonra.

Sevgiler

1 Yorum Leyla ile Dünyadayız (Phuket)

1. Hatice 10:50'de 30 Mayıs 2017

Okudum ikisideee harikaydi daha uzun olsa da okurdum …Hep güzel günler görürsünüz inşallah…😊😘